Sağ Reklam ismini yazınız
Sol Reklam ismini yazınız
MOBİL UYGULAMALAR
DİĞER PLATFORMLAR
Ayşe yazıcı İbrahim tatlıses gelmesin kr gelmesinnn???? -- Hüseyin Taş Merhaba Mutlu pazarlar Dilerim Erhancım Senden ricam Mustafa Bayraktar Kardeşim için Bedirhandan kıymetlim şarkısını çalabilirmisimin -- Mustafa bayraktar Tuğçe Mustafa bayraktardan anneme için bir şarkı istiyorum annem seni çok seviyorum Ebru gündeş annem için -- Fevzi Sönmez Şükür Kavuştarana Ahmet nerelerdeyidin Selamlar Benim için Bir RİZE Türküsü çalarmısın RİZE,YE Kucak dolusu selamlar. -- Esma Aydın Merhabalar Kolay Gelsin Keyifli Hoş Yayınlar Sıradaki Eser Önce size Sonra Çayelifm Dinleyicilerine Gelsin Kolay Gelsin Hasret bey -- Muhammet yazıcı Eyvallah teşekkur ederım kardeşim -- Cengizhan Gürkan Carmania tuning Müslüm gurses yıllar utansin -- İbrahim Kuru Hayırlı akşamlar kardeşim benım geceye bı söz bırakmak ıstıyorum be vicdansızın kızı Güzel çiçekler açardık da yanliş topraga gömüldük -- Yıldıray Selamın aleyküm abi iyi yayınlar... Eski ev mehmet akyıldız çalarmısın -- Kagan han Selin iyi yayınlar.sana ve kanal dinleyenlere keyifli saatler dilerim.almanyadan saygı ve sevgiler.senin yayını dinlemek güzel bir zaman dilimi. --